Firma o międzynarodowym charakterze z dużą liczbą handlowców pracujących w terenie.
Pracownicy działu sprzedaży uczyli się w lokalnych szkołach, a z powodów podróży służbowych często opuszczali swoje zajęcia. Absencja pracowników na zajęciach przekładała się na niskie postępy w nauce. W firmie panował też chaos cenowy wynikający z różnych kosztów nauki w poszczególnych szkołach lokalnych mieszczących się na terenie całego kraju.
Po wprowadzeniu szkoleń językowych w wirtualnych klasach z Worldwide School, poprawie uległa frekwencja na zajęciach, gdyż handlowcy mogli korzystać z lekcji z dowolnego miejsca wyposażonego w Internet lub odsłuchiwać zajęcia, na których byli nieobecni. Dzięki temu, wzrosły postępy w nauce. Dział HR uzyskał łatwiejszą kontrolę nad kosztami i całym systemem nauki języków w firmie niezależnie od lokalizacji odbywającego się szkolenia.
Poza opisanymi korzyściami firma i uczestnicy szkoleń w wirtualnych klasach uzyskują:
- łatwy kontakt słuchaczy z żywym językiem i autentycznymi materiałami;
- dodatkowe możliwości wielokrotnego powtarzania materiału lekcyjnego;
- możliwość oglądania nagranych lekcji przez osoby, które nie mogły uczestniczyć w zajęciach;
- szkolenie dopasowane do potrzeb słuchaczy;
- całościową opiekę metodyczną i administracyjną nad szkoleniem.
Metoda Worldwide School Virtual Classroom (WSVC) jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla firm, których problemy związane są z rozproszoną lokalizacją na terenie kraju, Europy czy też dla pracowników, którzy ze względu na specyfikę pracy nie mogą uczestniczyć w standardowych zajęciach.